середу, 12 червня 2013 р.

Такі різні дітлахи ))))

    Щодня нас радують сотні різних миттєвестей, і байдуже що це може бути, для когось це посмішка, для інших це хороша пісня, когось радує сонячний промінь, а когось маленькі дітки.  Мене ж порадували моя похресниця з племінником. Кожна дитинки має свої фантазії як і ми в дитинстві хтось хотів бути космонавтом, хтось лікарем, а хто вчителем чи машиністом.
    На днях я з своєю похресницею та племінником пішли на фото прогулянку,  так як давно вже хотів зробити їм декілька класних портретів взяв з собою фотоапарат  ну моя братова  теж взяла свій фотоапарат  з метою чогось навчитись чи просто зробити декілька фото. Ми були дуже здивовані коли малеча забрала фотоапарат і почалось фотографування ))) Весело було спостерігати за ними з сторони, особливо за тим,  як вони намагались виглядати якомога серйозніше та професійніше, приємно коли діти захоплюються саме тим чим я займааюсь.
   Даруйте дітям такі миті, даруйте їм віру в те що вони люблять, замість критики  вселяйте позитив та підтримку, замість крику домовтесь з ними та поясніть, і ніколи не забувайте Ваші діти можуть все до тих пір поки Ви їм не скажете що це не можливо. Також памятайте якщо чогось не змогли Ви це не означає що  Ваші діти теж це не зможуть тому підтримуйте їхні ідеї та починання і саме головне вірте в них.
      Підтримуйте своїх дітлахів  адже колись вони підтримуватимуть Вас.

                                                                                                      З повагою Ю. Бучковський








Немає коментарів:

Дописати коментар