вівторок, 16 квітня 2013 р.

Підсумки виставки

    Усім привіт, з Вами знову я, Ваш фотограф. Сьогодні хочу поділитись підсумками своєї виставки. Як Ви вже знаєте, зовсім недавно була успішно проведена моя перша фотовиставка, яка проходила з 6 по 13 квітня в м. Теребовлі в приміщенні районної бібліотеки. На виставці усі могли подивитись на мої як старіші, так і зовсім нові роботи,  залишити відгуки  чи критику, пригоститись солодощами та замовити фотосесії. Роботи, які були представлені також продавались,  дещо з них придбали в перші ж дні,  деякі ще чекають своїх  власників, а деякі залишаються у моїй колекції. Завдяки виставці, я зміг почути багато  плюсів і звісно ж мінусів у своїх роботах, що дає змогу вдосконалюватись та розвиватись. Радий був бачитии на виставці своїх друзів, клієнтів , шанувальників та  безліч незнайомців, з якими приємно було  познайомитись та поспілкуватись.
    Перш за все, хочу подякувати  усім, хто допоміг у здійсненні цієї виставки. І усім, хто вірив та підтримував мене. Усіх своїх шанувальників я дивуватиму новими фотографіями, та в майбутньому  набагато масштабнішими і цікавішими виставками.

                                                                                                       З повагою Ю. Бучковський

п.с. на фото школярі, які всім класом після уроків завітали до мене в гості на виставку

Немає коментарів:

Дописати коментар