неділю, 21 жовтня 2012 р.

Декілька слів про мене

     Всім доброго вечора , звати мене Бучковський Юрій, я фотограф. Кому цікава моя біографія в двох словах:  мені 23 роки, я живу в м. Теребовлі. Люблю легку музику, шоколад і швидкі автомобілі. Поважаю чесних,  безкорисних людей. Займаюсь в основному фотографією та самовдосконаленням. 
      Фотографією займаюсь більш професійно близько 5 років. А ,взагалі, фотографую вже досить давно. Фотографія для мене не так бізнес, як  мій вклад в світ людей , вклад, якиим я намагаюсь ділитись з людьми посмішками, та хорошими спогадами і відчуттями. Саме фотографією мені вдається зберегти мить радості на обличчі батьків, коли вони тримають на своїх руках маленьке немовлятко, зберегти мить,  коли батьки плачуть,  бачучи чарівність і всю красу нареченої перед вівтарем. Саме завдяки фотографії, на яку люди дивляться через деякий час, розуміють наскільки цінні були їхні прожиті роки і скільки радості та переживань в них було. Я намагаюсь зберегти для людей ті миті, які в їх житті відіграють найдивовижнішу роль. Коли мене запрошують відзняти чиюсь радісну подію, я вливаюсь в їхню сім'ю і, співпереживаючи всі їхні емоції, стараюсь, наскільки це можливо, відобразити ту радість, яка випромінюється в їхньому колі. Саме через такі моменти  я беру в руки фотоапарат і радо спішу на зйомки.
      На мою думку, фотографія - це одне з найдивовижніших винаходів людства, адже завдяки їй  через багато років ми можемо насолодитись пережитими спогадами, немов би, потрапили через машину часу у минуле.
     Не полінуйтесь і приділіть увагу сім'ї  та дайте змогу хорошому фотографу зазняти ці миті, та зберегти  їх на довгі роки. З повагою ваш Ю. Бучковський.

p.s. Знайти мене можна Вконтакті , або за номером телефону: 097 74 17 103

Немає коментарів:

Дописати коментар